Huliganii fac legea
Am ajuns o tara de prosti, in care nimeni nu mai respecta nimic. Cazul de ieri de la Timisoara e elocvent. De ce au iesit drogatii aia in strada? Doar pentru ca echipa lor a pierdut 6 puncte? O prostie. Oricum nu rezolva ei nimic, poate doar niste amenzi pe care le vor lua tot ei, sau clubul. Smecherasii astia de Romaniatrebuie sa fie potoliti, sa invete si ei ca deciziile se respecta, sa nu creada ca traiesc pe mosia lor, traiesc intr-o comunitate cu anumite reguli.
Si pe urma se vaita ca i-au batut jandarmii…, pai trebuia sa va bage in spital, nu doar un baston in coaste.

Telefon: 0724237513

05/09/2008 - 09:26
Drogatii aia au iesit in numar foarte mare, aproape 10.000. Drogatii aia au protestat pasnic. Drogatii aia nu s-au luat la bataie. Drogatii aia reprezinta una dintre cele mai frumoase galerii din tara.
Spune-mi te rog, pentru cultura mea generala, de ce trebuiau bagati in spital? Pentu ca isi sustin echipa?
05/09/2008 - 09:44
Dar spune-mi si mie ce rezolva prin asta? Ala e loc de protest? Daca vroiau sa protesteze puteau sa o faca astazi, organizat, cu toate aprobarile de vigoare si nimeni nu mai spunea nimic.
Nimic nu se rezolva prin actiuni d-astea. Treburile sunt aranjate la niveluri inalte nu la nivelul omului de rand. Si pana la urma 6 puncte nu sunt o pedeapsa extraordinara, in contextul in care Timisoara nu trage la titlu.
05/09/2008 - 09:44
A fost un protesc spontan, nimic programat. Si totusi suporterii nu au creat haos.
Probabil ca ei, ca simpli oameni, nu vor rezolva ceva, dar isi fac datoria de suporteri si sunt alaturi de echipa si in vremurile grele.
N-am inteles totusi de ce sunt drogati…
05/09/2008 - 09:50
În analele-i (pentru că-mi pare cea mai omenească potrivire!) “strofocul” tău, dacă-mi îngăduieşti, ar dori să aibă o oarecare notă de atitudine elegantă pe care încerci să o impui unei mulţimi, nu contează de care! Rezultatul conturat de felul în care o faci, prost şi jignitor, este însă zgomotos. Adică, o băşină! Un pârţ!
Nu am avut răgaz să iau la cunoştinţă despre originile tale, dar astea contează atât de puţin! Pe final şi spre comentarii, ideile tale aproape că nici nu-şi mai regăsesc sprijinul nobil iniţial! Nobil doar în intenţie, nicidecum în discurs!
05/09/2008 - 10:20
cand vorbesc de drogati nu ma refer la toti 3-4000 care au fost iesiti acolo. vorbesc de aia care s-au luat la bataie cu jandarmii, si care se dadeau zmei pe acolo. nu sunt din zona asa ca ma bazez pe ce spune presa, si din cate imi dau seama nu a fost chiar pasnica situatia.
@mac-mac: ce gasesti tu logic intr-o manifestatie spontana impotriva unei situatii la care se stia ca se va ajunge, in contextul in care conducerea nu a respectat niste directive impuse de un for superior. corecta, sau nu, decizia e decizie si trebuie respectata chiar daca nu e pe placul tuturor.
05/09/2008 - 15:51
Răzvan, te-aş ruga să reciteşti cuvintele, nu să le răstălmăceşti! Nu am adus vorba despre aspectul “protestului spontan” deşi te anunţ că pe undeva poate, prin lumea civilizată, încă se practică! Am să explic mai pe îndelete părerea mea despre “adunare”, însă nu aici! Te rog încearcă să pricepi că m-am referit strict la felul în care ai formulat o intenţie ce am socotit-o încă din debut nobilă! Cum ai exprimat-o! Abia apoi am putea trece la dezbateri, “procese” şi “recursuri”! Ai fi uimit să îţi dai seama că sunt de acord cu tine în destule privinţe, nu însă şi sub aspectul formulării şi atitudinii vizavi de oamenii care au fost acolo! Sau, probabil, ai fost acolo! Să vezi şi să auzi! Pentru că de simţit, mulţi n-au să simtă niciodată! Tot aşa cum oltenii se bat cu prazu’-n piept când, falnici şi trufaşi, se declară suporteri ai “Maximei”! Mă fac îndeajuns de înţeles?!
Cu îngăduinţă,
Mac-Mac
05/09/2008 - 16:36
aici iti dau perfecta dreptate. poate am fost cam dur cand am folosit cuvantul “drogati”, 98% din cei de acolo nu merita cuvantul asta. imi cer scuze daca te-ai simtit jignit.
05/09/2008 - 16:43
Aia care au iesit acolo chiar ca au fost drogati. Ori drogat, ori tampit trebuie sa fii ca sa iesi sa te bati cu politia pentru o cauza pierduta, pentru ca decizia este irevocabila.
06/09/2008 - 13:17
nu am citit articolul, nu am citit commenturile. parerea mea: f bine, e o bataie de joc la adresa unui club de fotbal cu o istorie. nu sunt fanul lui jiji, dar a avut dreptate, suporterii fac un club de fotbal! bravo lor ca si-au aparat interesul, adica acela de a avea un club de fotbal in prima divizie, sub aceiasi denumire si sub aceleasi culori. pe ei nu ii intereseaza cine ia banii, cine pe cine aduce, cine da cu piciorul in minge…ei iubesc echipa, spiritul acesteia!
cine plm ar fi facut asa ceva in oltenita?
06/09/2008 - 13:58
in oltenita n-avem nici echipa, ce sa vorbim de suporteri. sunt de acord sa protesreze dar pasnic
14/09/2008 - 01:41
hai, hai, repeta ca “Poli nu trage la titlu”. hai, dupa meciul de azi.
in fine. putea sa se numeasca si Pietricica1915 , din Cuca Macaii, si tot nu merita tratamentul FRF. batjocura si vina tagaduita.